MSIE5 a heski znaky v cestl

Martin Macok martin.macok at underground.cz
Wed Mar 8 10:59:30 CET 2000

On Wed, Mar 08, 2000 at 09:28:09AM +0100, Jiří Kuchta wrote:

> Tak teď tomu přestávám rozumět. Myslel jse, že implicitní nastavení
> UTF je to nejlepší a musí vždy chodit. Kde je v popsaném příkladě
> zádrhel? To server nerozumí UTF, nebo to MSIE špatně zakódoval nebo
> kde je ten zakopaný pes ?

Ja bych to videl na nasledujici "zakopane psy":

V kodovani A je ulozen soubor na disku. Ja napisu email v kodovani A a
poslu v nem URL, ktere jsem napsal take v kodovani A. Ted nekomu prijde
email, a cte ho v klientu, ktery zorazuje v kodovani B, tedy zpravu v
kodovani A PRELOZI do kodovani B a prelozi i to URL (na obrazovce to
vypada porad stejne).  Ted na to URL kliknu, a browser by mel rozpoznat,
ze jsem klikl na URL kodovane v B, prelozit do UTF a poslat serveru.
Server obdrzi zadost v UTF, a mel by vedet, ze soubory na disku jsou
ulozeny v kodovani A (tady bych rekl, ze je nejvetsi problem - jak to
server zjisti? vzdyt tam muzou byt soubory v ruznych kodovanich ...), a
tedy z UTF by to mel prelozit do A a sahnout si na disk pro ten soubor atd

Kazdopadne - pokud ^ kdekoliv cokoliv selze, jsme v haji. Predevsim, pokud
to browser NEPOSLE v UTF, tak si koleduje o to, ze nic nedostane.

Udelal jsem nekde chybu?

--
< Martin Mačok        martin.macok at underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //