je nutne www.?

David Rohleder davro at ics.muni.cz
Thu Mar 9 16:26:41 CET 2000

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz (Martin Postulka) writes:

> jsem jen okoloprochoditel, ale myslel jsem  neco, kde
> muzete prohledavat i podle neuplne informace (x.500 ???).

To je zajimave, ale pouze pro interaktivni programy typu www
prohlizece. U neinteraktivnich programu by to melo zvlastni dusledky.

> Ve jmennnych adresach staci preklep a jste vedle, nebo se pletu?

Jenze pokud se preklepnete, tak to nenajde ani X.500

A myslim si, ze takovy fuzzy search by byl v takovych rozmerech patrne
nerealizovatelny.

> Muzete hadat, hrat si s nslookupem, podivat se do RIPE, ale
> nezda se mi to prave orechove.

To by bylo pekne, ale myslim, ze pouze v pripade, ze by to bylo
oddelene od DNS.

> Taky mozna nerozumim, co myslite pevne danym schematem respektive
> proc by to melo byt pro tenhle problem relevantni.

Jenom jsem chtel naznacit, ze DNS je take adresarova sluzba, ale
znacne omezena.

David Rohleder						davro at ics.muni.cz
Brno, Czech Republic