Prime propojeni kabelem

Jaros Martin Jaros at psp.cz
Mon Mar 13 10:16:05 CET 2000

> dva
> pripojit
>
> *** zde je nutny na pocitaci, ktery ma na sobe modem, proxy server, jez
> prenasi pozadavky ostatnich (ve Vasem pripade druheho poce) do iNetu a vica
> versa. Pod Win jich existuje nekolik, nejlepsi je asi WinProxy, da se
> sehnat
> i zadarmo :-]]] (na iNetu). NEBO - pokud mate Win98 SE (druhe vydani), tam
> je Sdileni tlf. pripojeni, tim by to melo jit taky (ale to sem nezkousel,
> nevim jak dobre/spatne to funguje).

	Propojeni domaci ethernetove site pres jeden PC s WIN 98 SE pouzivam
jiz pres pul roku k plne spokojenosti. Pouzivam pouze pro surfovani,
nemam odzkouseny postovni protokoly. Pro uzivatele WIN98 Full i OEM
nabizi SOftmail update na WIN98SE za cenu 307.60Kc. Kontakt a
blizsi info ziskate na http://www.softmail.cz/. Me tvrdili, ze
soucasti updatu je i sdileni pripojeni do Internetu.