I2000

Jiri Martinek J.Martinek at sh.cvut.cz
Tue Mar 14 08:55:57 CET 2000

Situace je slozitejsi. Pokud je provider nekdo jiny nez WorldOnLine a
poskytovatel je v jinem UTO, pak se tarifikuje pripojeni jako mezimesto.
Pokud je v jinem meste, ale stejnem UTO, pak je to tarifem I2000. Pokud je
provider WorldOnLine (mozna uz i nekdo jiny), potom z cele republiky plati
I2000 (dostali pridelene narodni cislo, to zacina 0971). Nechci jim delat
reklamu (myslim, ze ji nepotrebujou), ale s pripojenim mam maximalni
spokojenost.

Jiri Martinek