Vektorova grafika na webu

Bedo bedo at bedo.sk
Sat Mar 18 07:56:00 CET 2000

Petr T wrote:

> Nemáte někdo náhodou informace o tom, zda je možné nějakým způsobem
> zobrazovat vektorovou grafiku na www stránkách?

z Corel Xara ide exportnut subor vo formate .web, pre ktory existuje
plug-in do browserov (skusal som len Netscape). Samotny subor je
malicky, plug-in zvlada zobrazenie az do 25000%, v subore moze byt
vsetko, co zvlada samotna Xara, teda vratane vektorovej transparentnosti
a pod. BTW netreba sa bat, aj ked je v nazve Corel, s Corelom ma
spolocne akurat to meno, kvalitativne je uplne niekde inde.

Nevyhody: zrejme to bezi len pod windows.

Referencie: http://www.xara.com/

Bedo.