obchodní rejstřík ve

Vladimir Busek busek at fnplzen.cz
Mon Mar 20 10:56:10 CET 2000

raivo wrote:

> Omlouvám se, že jsem trochu mimo téma, äle začínám být zoufalý. Nevíte prosí
> m Vás někdo, jestli existuje na internetu pro Velkou Británii podobná služba
> jako je náš Obchodní rejstřík na serveru Ministerstva spravedlnosti (něco če
> mu by se dalo aspoň částečně věřit). Potřebuji zjistit, jestli jedna firma o
> pravdu existuje a co dělá. Už dva dny bezúspěšně brousím po všech možných we
> bech a nedaří se mi najít třeba jen zmínku o té firmě. Možná jen špatně hled
> ám. Nemohl byste mi někdo pomoci. Za odpověď děkuji.

Ja tedy odpoved na vas dotaz neznam, ale co vam to tak strasne
formatuje zpravy? To je ten Outlook? Mozna to neni chyba u vas, treba
to dela konference, nebo neco jineho. Ale rozhodne bych se byt vami o
to zajimal -- je to i vase vizitka.

K tomu vasemu dotazu -- venoval jsem hledani cca 10 minut a nic. Takze
nejste sam, kdo to nemuze najit :-)