1 HTML odkaz => 2 targety

Tadial Lukas tadiall at cslab.felk.cvut.cz
Mon Mar 20 12:09:53 CET 2000

Date sent:      	Thu, 16 Mar 2000 21:25:54 +0100
Send reply to:  	net at cs.felk.cvut.cz
To:             	net at cs.felk.cvut.cz
From:           	Ji=F8=ED Beneš <spenatek at post.cz>
Subject:        	1 HTML odkaz =3D> 2 targety

> Dobry den,
> resim nasledujici problem: mam HTML stranku, na ni 3 frames. Chtel bych =
aby,
> kdyz v jednom frejmu kliknu na odkaz, aby se v druhem frejmu zobrazilo "=
neco
> I"a v tretim "neco II". Nevite nekdo, jak to elegantne vyresit? mam IE 5=
.0.
> (pokud to bude skript - tem nerozumim - tak kdyztak vysvetleni pro mene
> chapave)
>
> Dekuji moc za jakekoliv navedeni
>
> Jiri Benes
> [...]

 Resil jsem podobny problem a reseni je v pouziti jednoducheho
JavaScriptu, ale bohuzel si nepamatuji moc presne ten prikaz.
Myslim , ale ze to vipadalo asi takhle "open(co, kam)", ale to
jmeno jenom hadam jenom hadam. Vtip je v tom, ze tento az
kliknes na odkaz tak normalne otevri stranku v nejakem frame a vte
html strance umnisti ten script.

Lukas