Samba a windoze

Jan Sembera jsembera at atlas.cz
Mon Mar 20 20:43:13 CET 2000

Dobry den vsem,
uz dva dny se tu snazim rozchodit Sambu proti dvema kompum s Windoze 95. Muj
cil je, aby samba plne emulovala "domenovej" server NT. Tedy sdileni +
overeni hesla. Zatim se mi podarilo dosahnout toho, ze se mi na windoze
pocitacich objevila prislusna workgroupa. Pri pokusu o jeji projeti smbd
zaloguje, ze nemuze konkretni workgroupu najit. Pri pokusu zalogovat se do
domeny padne konkretni instance smbd na SIGPIPE. Ma tu pro me nekdo nejakou
radu? Nejlepsi by asi bylo, kdyby mi nekdo poslal funkcni konfigurak.

Dikes Jan Sembera