Bezdratove pripojeni cele site

Tomas Vasek xvasek at fi.muni.cz
Mon Mar 20 21:26:51 CET 2000

Ondrej Neumajer wrote:

> [...]
> neni polozena az ke skole. Kdyz ponecham stranou moznost polozit kabel od
> kolektoru az ke skole (nutna spousta povoleni), tek me napada, jestli by
> nebylo mozne preklenout tech poslednich par metru bezdratove. Cetl jsem o
> bezdratovych sitovych kartach, ktere funguji na vzdalenost az par set metru
> (jde cca. o 150m). Slo by to udelat tak, ze by v byte u nekoho s z
> nejblizsiho panelaku byla bezdratova sitova karta a to same bylo u nas na
> proxyserveru ve skole? A jake prenosove rychlosti takove karty umoznuji?
> Omlouvam se, jestli je to prilis sci-fi.

Nevim co si od takoveho spojeni slibujete, ale treba CESNET nabizi
bezdratove
pripojeni rychlosti 64 kb/s za 2500,-- Na te kabelovce to je sice
levnejsi,
ale obavam se ze ta rychlost rychle klesne k nule. Zarizeni k
bezdratovemu
pripojeni taky neo stoji, ale urcite je to stokrat lepsi nez pevna linka
od Teleshitu. Prenosova rychlost takoveho zarizeni je navic asi o rad
vyssi
nez zminovanych 64kb.

>   Nasi skole jde predevsim o levne reseni, proto mne napada tento netradicni
> zpusob, pri kterem by se dala vyuzit nabidka Datellu 64kb/s za Kc 499
> mesicne.

Tech 64 kb/s je ale maximalni rychlost, dal bych si na to pozor,
skutecna
rychlost muze byt uplne jina.