Casovy server testbox.ten34.ces.net uz neni?

Pavel Satrapa Pavel.Satrapa at vslib.cz
Tue Mar 21 14:44:54 CET 2000

> Dekuji, ode dneska funguje jen jmeno testbox.ten.cz.

V teto souvislosti by zrejme stalo za zminku ze domena ten34.ces.net bude
v nejblizsi dobe zrusena. Projekt TEN-34 CZ skoncil pred rokem a ctvrt a
tato domena je proste anachronismus. Jiz delsi dobu existuji ke jmenum z
ten34.ces.net ekvivalenty v domene ten.cz. Takze kdykoli a kdekoli
pouzivate XYZ.ten34.ces.net, nahradte to prosim za XYZ.ten.cz. Melo by to
fungovat a ja doufam, ze to vydrzi na delsi dobu.

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Technical University of Liberec
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Information Technology
 Phone:  +420-48-535-2385         Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +420-48-535-2229         Czech Republic