MP3 player

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed Mar 22 09:56:48 CET 2000

Vladimir Busek (busek at fnplzen.cz) wrote:
: >
: > : http://www.damp-mp3.co.uk/damp.zip -- damp
: >
: > Vyzkousim, uvidim. Ale uz se vzdavam nadeje ze by mi na 486DX2/66 neco
: > bylo schopne MP3ky prehravat v plne kvalite. :(
:
: Take me jeste napadl Cubic Player.

Ten jsem zkousel kdysi davno a to jeste MP3 neumel. Diky za tip,
zkusim novejsi verzi.

: Co se tyce "prehravat v plne
: kvalite", rekl bych, ze to vytizeni procesoru zalezi take na bitrate.
: Ale asi kvuli tomu nebudete vsechny 128 (160) kB prepakovavat.

Samozrejme ze to zalezi na bitrate. Ale ma zkusenost je ze 486DX2/66
se sebelepsim software nezvladne ani 112 kbps. :( Zkousel jsem ruzne
prehravace pro win95 a linux.

Leos Bitto