Mnozstvi prenesenych dat

Roman Kolbábek rkolbabek at volny.cz
Wed Mar 22 11:57:03 CET 2000

> Zkusenosti nemam vubec zadne, ale podle me to blbost je. Je to
> totiz drahe.
> CESNET nabizi  CESNET Wireless START (sdílený pøístup 64 Kbps)
> za 2500,--
> bez DPH. O nejakem limitu zde neni ani slovo.

Ano, stoji to jen 2500,-. Ovsem v tom je zase (myslim) jiny
hacek. VOLNY nabizi za 5000,- 64kb/s VYHRAZENY spoj. To by
tedy melo znamenat, ze prenos "muj PC <-> pater" pojede vzdy
touto rychlosti. Zatimco Cesnet to ma SDILENE. Pokud tedy bude
spolecne se mnou na jeden kanal pripojeno treba dalsich 5
zakazniku, budu se snimi o toto pasmo delit. Pokud ostatni
nepolezou na Inet, pojedu rychlost 64kb/s. Pokud se pripoji
soucasne dalsi zakaznik, pojedeme 32kb/s atd. A VYHRAZENY
pristup rychlosti 64kb/s u Cesnetu stoji 23.000,- Kc !!!

Pokud mluvim z cesty, tak mne opravte prosim...

--
Kolbis

PS: Donedavna jsme byli pripojeni dial-up pripojeni pres
Cesnet za 1500,- Kc mesicne. Proc by mel byt levnejsi nez
VOLNY, kde se pripojujeme zdarma ? (Samozrejme + TELECOM)