umístění domény

ROPAK Plzen ropak at ropak.cz
Thu Mar 23 21:28:08 CET 2000

marid wrote:
> Nevíte někdo o nějakém levném serveru, kde bych mohl umístit svou doménu
> a ihned na první stránce by bylo přesměrování na mé již existující stránky
> na jiném
> www serveru. Neboť se mi nechce platit 200 Kč měsíčně za pouhé přesměrování.
> (nic levnějšího jsem nenalezl). předem děkuji

Protoze ve zpatecni adrese vidim @volny.cz , tak bych o jednom
reseni vedel.
Tyka se tech 10 MBytu WWW prostoru, ktery k VOLNY mate. Ta sluzba
se jmenuje 'nasmerovani domeny druhe urovne na VOLNY prostor'
a stoji mesicne stovku.
Mela by to byt domena registrovana pres VOL, ale vyzadejte si radeji
podrobnosti od jejich obchodniho oddeleni, VOL je pomerne vstricny
podnik.

--
ing. Jan Vyskoc   ropak at ropak.cz         http://www.ropak.cz
ROPAK v.o.s. - Rychle opravy pocitacu a kancelarske techniky