hra Strileni...

ROPAK Plzen ropak at ropak.cz
Sun Mar 26 03:56:31 CEST 2000

Michal Illich wrote:

>         predpokladam, ze to nikde verejne pristupne neni, nebo ano? [kde]

Ne, verejne pristupne to neni. Taky jsem toho pana Vojtu tady
nezverejnil, pouze upozornil, ze se pohybuje po tenkem lede.

Ale neni to ani zadna levarna, je to uvedeno v Podminkach
uzivani sluzby VOLNY, se kterymi ma kazdy uzivatel moznost
se seznamit pred registraci - a potvrzenim registrace s nimi
vyslovuje svuj souhlas.
Jestli se s tim nekomu nechce lovit v tom registracnim formulari,
tak jsou na :
http://www.ropak.cz/hreg_int.htm
Konkretne doporucuju v teto souvislosti odstavce 4.3, 4.5, 4.6, 5.1,
5.2 a 6.1 .  Jejich zneni by se uzilo prave v pripade, ze by
nekdo opravneny (!) resil nevhodne (nebo dokonce nezakonne) chovani
uzivatele sluzby VOLNY na Internetu.
Ale rozhodne by ty udaje nebyly dany verejne k dispozici! Ty
Podminky jsou zavazne pro obe strany.

Doufam, ze jsem timto upresnenim uklidnil vsechny ochrance
lidskych prav. Slusny clovek se opravdu nema ceho bat. Ale
v souvislosti se hrou "Strileni.." uz bylo zahajeno policejni
setreni (nepokousim se komentovat, jestli je to spravne nebo
ne, to mi neprislusi). O zakonnosti warez ma asi taky kazdy
svou predstavu. A o techto dvou vecech to prece bylo, ne?

--
ing. Jan Vyskoc   ropak at ropak.cz         http://www.ropak.cz
ROPAK v.o.s. - Rychle opravy pocitacu a kancelarske techniky