cena preneseneho GB

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Sun Mar 26 17:52:43 CEST 2000

Takto polozena otazka nedava rozumne vysledky (je to nesmysl).

Pokud chcete vedet, kolik stoji flat-rate linka do zahranici, poptejte se
upstream provideru po linkach o kapacitach E1, E3 a STM-1. U nas napriklad
KPNQwest, EBONE nebo Teleglobe. Pak dojdete k nejjednodussimu (ale velmi
nespravnemu vysledku) pouhym nasobenim a delenim.

Skutecnost je zcela jina. Diky okamzitemu vytizeni Vas prijde stejna
kapacita ve tri rano podstatne levneji (skoro zadarmo) nez v 10 dopoledne.
Naproti tomu u nektarych ISP Vas prijde kapacita v devet vecer stejna
kapacita o hodne draze nez ve ctyri odpoledne (klic hledejte v telefonnich
tarifech).

Nezapomente take, ze obvykla delka kontraktu na konektivitu cini jeden rok
:-)))

				Zdravi
					Michal Krsek