Ovlivňuje se A a MX

uhlar at fantomas.sk uhlar at fantomas.sk
Tue Mar 28 00:08:19 CEST 2000

Pavel Just <Pavel.Just at ais.cz> wrote:
-> Zdravím.

-> V intranetu mám dvě domény - ais.cz a abc.cz
-> V /etc/resolv.conf mám:

-> domain ais.cz
-> search ais.cz abc.cz
-> nameserver 192.168.2.103

-> Pokud v konfiguráku nameserveru mám záznam
-> *.ais.cz.	IN	MX	100	stroj.ais.cz.

-> a domény v sekci search v /etc/resolv.conf jsou ve výše uvedeném
-> pořadí, nslookup stroje z domény abc.cz nenalezne. Musím je vypsat
-> s plným doménovým jménem. Pokud pořadí prohodím, nebo nslookopu
-> zadám  set domain=abc.cz, začne nalézat všechny. Proč ? Je to chyba
-> nebo ne ?

Ano, je to chyba toho kto dava do DNSka MX na *
lenivost sa neoplaca... ja som kedysi mal strasny problem s tym ze spravca
nadradenej domeny dal na * MX (a samozrejme iny ako mala nasa subdomena).

 uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 WinError #98652: Operation completed successfully.