konference internet (Re: hra Strileni...)

Pavel Urban urbanp at mlp.cz
Wed Mar 29 12:08:25 CEST 2000

Dobry den!

Jaroslav Cibulka wrote:

> bohuzel - posledni dobou mam pocit, ze tyhle propojeni
> newsgroup->list  (hlavne v tomhle smeru) jsou dost k nas...

Vecne dilema - je vetsi zisk (odfiltrovani tupounu) nebo ztrata (x lidi
prestane konferenci cist). Ja osobne se radim mezi tech x lidi. Vzhledem
k tomu, ze jen mizive procento prispevku z teto a jinych konferenci je
pro me uzitecnych, pouzivam radeji newsy. Kdybych se mel do teto
konference opet prihlasovat pres mailing list, nestalo by mi to za to.

Jasne, treba mnou byste coby komunita asi moc neztratili, ale rekl bych,
ze nejsem sam. Jsem opravdu rad, ze toto dilema nemusim resit ja a
prenechavam to s radosti spravci.

> Zatimco pripojit si newsy a prispet neni problem, tak prihlasit se do
> listu uz je pro nektere BFU problem a nekteri se proste (nastesti)
> do listu nedostanou. Kdyz to tak tady i v jinych listech vidim,
> zacinaji me newsy pekne vadit....

Dokud je to jeden blb za mesic, da se to vydrzet ;-)

> JaCi
>
> BTW: tim nerikam," odstrihnout newsy" - to by asi opravdu nebylo
> reseni :-))

Chtelo by to automaticky rating blbosti. Uz se tesim, az se najde nejaky
spasitel, ktery za tohle dostane nobelovku.

>  Jaroslav "Ciba" Cibulka  -JaCi
>  vedouci oddeleni informatiky,   Kovopetrol, a.s. Plzen
>  mailto:cibulka at kovopetrol.cz    tel.: 019/7223472  0602/348191

Pavel Urban (urbanp at mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz