Registrace domeny .com

Ondrej Neumajer webmaster at avo.cz
Thu Mar 30 10:47:12 CEST 2000

Vazeni kolegove,

    firma pro kterou pracuji ma zakaznika, ktery po nas chce registraci
domeny v domene com. Muzete mi, prosim, doporucit, nektereho
(levneho/solidniho) z registratoru v teto domene. Zkousel jsem zatim firmu
NetworkSolutions, ale ta pozaduje platbu pres kreditni kartu, zatimco
zakaznik pres fakturu.
    Nejde mi o seznam firem, ktere registrace provadeji (ten mam), ale o
zkusenosti s konkretnim firmou. Take by me zajimal system, ktery se, jak
jsem pochopil, lisi od registraci v .cz (neni potreba registrovat v poradi
kontakt(y), subjekt, domena , ale rovnou domenu a s ni kontakt(y) na ni).

                   Pekny destivy den preje
                                                                on
--
Ondrej Neumajer