jak deaktivovat identifikaci tel. cisla?

Viktor Labut viktor.labut at atlas.cz
Wed May 3 11:28:14 CEST 2000

Hm, ja se pripojuju (prilezitostne ) na VOLNY ze stare
ustredny (36xxxx), ktera zadny CLI neposkytuje ani nebude,
ani ja to nemohu nijak zajistit, prestoze jsem povinen(???)
A pripojeni funguje zcela normalne.
viktor

nechci vyuzivat sluzeb VOLNY, protoze:

5. Užívání Vašeho uživatelského úctu VOLNÝ
5.1 Jste povinni zajistit, aby telefonní císlo, z něhož se připojujete,
bylo identifikovatelné kdykoli se připojujete ke službám VOLNÝ
prostřednictvím telefonní služby CLI (služba, která umožnuje volanému
zjistit telefonní číslo volajícího). Uživatelům, kteří deaktivují přenos
telefonního čísla, nebude připojení umožněno.

..... Ale jak je mozne docilit toho, aby se moje cislo providervi
neukazalo?

Dekuji,