IBM.NET

Jaroslav Cibulka jaci at jaci.cz
Thu May 4 08:33:23 CEST 2000

Ja musim rict presny opak - jsem rad, ze jsme uz jinde :-))
... a problem byl prave v te cizine- co slo pres NIX bylo slusny, ale
zahranicni konektivita (!=rychlost linky do ciziny ;-)) byla dost
mizerna. Ale je to uz skoro rok-tak treba se neco zlepsilo...
JaCi

On 4 May 00, at 7:23, Lumir ml. wrote:

> presne cislo rici nedokazi, ale prostupnost site je dostatecna a to behem
> celeho dne. Nikdy (za posledni roky, od doby co existuje NIX) jsem
> nenarazil na kapacitni problem. A myslim, ze kapacita nasi linka neni
> uplne zanedbatelna.
>
> s pozdravem
> Lumir

 E C O n e t     - J a r o s l a v   C i b u l k a