placenm za reklamu

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Tue May 9 10:15:02 CEST 2000

| Odesílatel: Karel Herink <ramsoft at volny.cz>
|
| Nevite jestli je to placeni za reklamu opravdu pravda ?
| Myslim to ze si stahnete z nejaky stranky program a za koukani na reklamy
| behem
| surfovani ziskavate naky prachy ....
|
| Predpokladam ze je to blbost ale nekdo neco rikal tak nevim ....

Blbost to neni, jen jich malo funguje do CR. Koleguv kamarad tak uz nekolik
seku doostal. Problem ale je ten, ze v okamziku kdy si spustite nejaky
program na svem pocitaci, co komunikuje s internetem, tak nevite, co
vsechno odesila z vaseho pocitace. Nemyslim si totiz, ze by ty penize byly
jen za potencialne shlednutou reklamu, nebot se pouziva spousta ooblbovatek
prave na simulaci uzivatelovy pritomnosti. Myslim, ze od vas odchazi
spousta dat. Ja mam velmi rad sve soukromi. Mozna jsem jen trosku
paranoidni, ale zkuste jit treba na stranky www.bo2k.com (org, net...) a
tam si muzete udelat sveho vlastniho trojskeho kone.

Ovsem nejvetsi trojsky kun je samotny MSIE4+ a Win98.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications