DattelKabel

Michal Kaspar xkasm08 at sorry.vse.cz
Thu May 11 17:31:41 CEST 2000

On Thu, 11 May 2000, Petr ZIMA wrote:

> DattelKabel
>
> Nevite nekdo, co je s timto poskytovatelem pripojeni? Zda se, ze maji
> nejake problemy.
> Jejich reklamni slogan sice je: 'Az se dozvite za kolik je u nas
> internet, tak to s vami sekne taky.'
> Se mnou ale asi brzy sekne 'rychlost' s jakou zavadi nove pripojeni.

No zda se, ze ponekud podcenili zajem a jejich sit nestiha. U nas v baraku
to ma jeden clovek a tvrdi, ze kdyz se dostane na Inet na hodinu denne,
tak ma stesti. Me to meli zavadet 17. 5., ale kdyz jsem jim volal, rekli
mi, ze se to posunuje na neurcito. Udajne pro problemy se zpetnou
kapacitou site.

--
Michal Kaspar

VSE Praha