Re: placení za reklamu

peet peet pe.te at razdva.cz
Mon May 15 21:31:58 CEST 2000

Ondra Janal <Galaxiasoft at mujweb.cz> píše v diskusním
příspěvku:391eae1e.0 at news.cvut.cz...
> A nezapomeňte si pořídit samostatnou linku na tahání těch reklam, 33k6 to
> zcela spolehlivě zahltí (přece jenom reklamní banner každých 5s...) :-((
No ja mam program AT guard je to osobni firewal ale jedna z jeho vedlejsich
funkci je moznost zapnuti potlacovani reklam a to nejen z web strabek ale
take z cash baru. Je zajimave sledovat statistiku pouzivam cashsurfers a
spediu a za hodinu mi to nahlasilo 9 MB potlacenych reklam dobry ne??

Kdyby ten program nekdo chtel at mi da vedet.

Nine of Nine
nine_of_nine at pruvodce.cz   UIN: 68073219