Identifikace browseru

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Wed May 17 10:33:24 CEST 2000

Gozillu nemam, ani nikdo kolem. V browscap.ini gozilla neni. Myslel jsem,
ze nekdo kdo provozuje inet server a vidi v logu, co hlasi gozilla se mi
ozve. Proto jsem to dal do tehle konference.

Ale diky za nasmerovani, nejspis popsany postup vykousim (kdo si ji ale
tady dobrovolne nainstaluje, nevim).

Zdravi

JL.

Odesílatel: Pavel Kolesnikov <pavel at bonton.cz>