zastupce v HTML

Filip Jirsák Filip.Jirsak at centrum.cz
Thu May 18 08:39:55 CEST 2000

Ale tohle prece musi nejak u ActiveDesktop byt viresene, jinak by bylo k
nicemu. Nesl by  treba na stranku natahnout objekt WSH a z nej to spustit? I
kdyz - vlastne AD si muzes nahrat z internetu, a to by pak byla bezpecnostni
dira - asi dost zalezi na tom, jak IE chape ActiveDesktop z hlediska
bezpecnosti.