Update Avast?

Pavel Urban urbanp at mlp.cz
Fri May 19 14:32:12 CEST 2000

AVASTi download blbne, casto prerusi stahovani jeste pred koncem
souboru. Zkontrolujte si delku stazeneho souboru, zrejme bude o neco
kratsi. Zkuste to znova, nebo pozadejte nekoho, kdo sedi na pateri, at
Vam to hodi na nejakej rozumnej FTP server, ktery umi obnovu stahovani.

"pkolcar at post.cz" wrote:

> Jak na to ?
> Snazim se updatovat Avast z I-netu na strankach Alvilu. Download probehne
> bezchybne na muj hard, ale je to zazipovane a tak kliknu pravou mysi, dam
> rozbalit a ono mi to hodi error a radi at to stahnu znovu. Ostatni stahnuti
> cehokoliv je O.K. vcetne rozbaleni. Tak v cem je asi chyba?
>                                                                 Predem diky
> tem zkusenejsim

Pavel Urban (urbanp at mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz