Re(2x): listservery

janousek_ales at hotelskola.cz janousek_ales at hotelskola.cz
Mon May 22 09:37:17 CEST 2000

DD,

zkousel jsem listeserv-lite, bohuzel se mi nepodarilo zprovoznit jeho
"lisner - SMTP" na portu 25 - ten uz mam obsazeny mail-server-softwarem,
ktery neumoznuje port zmenit.

- moznost pouzivat uplne jiny mail server (treba lsmtp od lsoftu) - nechci

- neda se nastavit (pro nektere adresy) routovani smtp pres LSTMP od lsoftu
na muj SMTP "lisner" na portu 25?

- existuje nejaky jiny listserver, ktery mi umozni pouzivat na jedne masine
take muj mail SMTP server na portu 25?

diky
Ales Janousek
janousek_ales at hotelskola.cz