modemy USR Courier V.Everything

Dalibor Toman dtoman at fortech.cz
Tue May 30 13:08:35 CEST 2000

>Dobry den,
>mam modemy USR Courier V.Everything, upgradoval jsem v nich firmware na
verzi,
>ktera by mela podporovat V.90, ale spojim se max 28800, kdy volam na ne, a
>33600, kdy volam z nich. Vi nekdo, kde muze byt chyba? V linkach ani
protejsim
>kusu ne, to uz jsme eliminoval.

Uz si nepamatuju podrobnosti ale pred par lety mi k tomuto problemu rikal
technik UNICOMU, ze ne vsechny firmware chodi na 33.6. Problem ale byl
predevsim kdyz nebylo stejne firmware na obou modemech. Tenkrat byla situace
myslim takova, ze cesky firmware proti ceskymu chodil jen na 28800....

Zdravi
D. Toman