Win route a jeho náhrada

Petr ZIMA zimap at atlas.cz
Thu Nov 2 11:28:01 CET 2000

Jan Havlicek wrote:

> *** Jejich dokonce nekolik. A dokonce free:
>
> Linux
> FreeBSD

Pokud tim 'který by mě pod W95 a W98 zajistil přístup ...' nemyslite, ze
ten router ma bezet pod windows, tak doporucuji FreeSCO. Je to velice
zajimava minidistribuce Linuxu. Praci s ni zvladne i clovek neznaly
Linuxu, ja jsem zivy dukaz :-) (staci si precist celkem kratky manual).
Umi toho docela dost. Tedy na to, ze se vejde na jednu disketu a bez
cachovani vam staci bezdiskova troska (klidne i 386ka) s min 8MB RAM.
Roste to mimo jine na http://www.freesco.com

--
Petr ZIMA
Prague, Czech Republic