Win route a jeho náhrada

Jan Havlicek havlicek at vse.cz
Sat Nov 4 10:56:34 CET 2000

Jaroslav Kucera wrote:

> Jeste jen dodatek. Muze to byt nainstalovano na masine na ktere se jinak
> dela pod W98 ?

*** Hmmm...

Zkuste se zamyslet nad tim jak formulujete otazky. Takze nejdrive
odpovim presne na otazku jak je polozena:

Ano, muze to byt nainstalovano na masine, kde jsou nainstalovane windows
a dela se pod nimi.

A ted zkusim domyslet, co asi chcete slyset. Ne, v okamziku, kdy ta
masina dela router se na ni neda pracovat s programy jako napr. Word
protoze jede pod systemem typu Unix (kdyz vynecham moznosti jako napr.
Wine a podobne). Takze soucasne nemuze slouzit k praci a k pripojeni na
Inet.

A ted jeste jednu poznamku. Napr v Praze v Jimazu se kolem 1500 Kc da
sehnat pocitac konfigurace priblizne rychla 486 az pomale pentium s
dostatkem disku a pameti na to, aby tam nejaky ten Unix sel
nainstalovat. Nebo pouzijte nejakou minidistribuci, co se vleze na
disketu.

Nicmene, vzhledem k polozenemu dotazu predpokladam, ze o existenci Unixu
nevite nic a tim padem pro vas pouziti tohoto systemu nebude trivialni
zalezitosti.

Honza

PS: Tu silene dlouhou signaturu jsem tentokrat odmazal, vcetne sve
predchozi. Zkuste si precist Netiquete a zjistite, ze se povazuje za
slusnost odmazat z textu na ktery odpovidate nepodstatne a nepotrebne
casti (jako napr. predchozi signatury) aby text nebyl prilis dlouhy a
neztracel prehlednost.

--