Problem s prectenim u prijatych dokumentu

JoLa jo.la at seznam.cz
Tue Nov 7 16:16:31 CET 2000

Obcas se mi to take stavalo, kdyz jsem poslal dokument,ktery mel v nazvu
cestinu, tedy pismenka s hacky a carkami. A nebo to muze byt tim, jak si ten
mail predavaji jednotlive postovni servery. Ja pouzivam Netscape a na stejny
dotaz mi pracovnik firmy Infima sdelil neco podobneho.Ale hlavne to
posilejte BEZ diakritiky v nazvu souboru.

Pepa 'JoLa' Lacina

- Vsechno spatne, zpatky na stromy ! -