Poptavka pro fulltextu

Jan Havlicek havlicek at vse.cz
Mon Nov 13 19:54:32 CET 2000

Pavel Tyrner wrote:

> Jo, trochu se omlouvam, mezitim mne to napadlo, takze jsem si prosel Web
> Oraclu.
> Narazil jsem vsak na jednu z vlastnosti tohoto produktu, alespon podle
> popisu jsem si ji vysvetlil nasledovne:
> interMediaText umi prochazet pouze Web, ktery je nekde zadan, neumi
> prochazet vsechny Weby v cele zone .cz. Mozna se pletu a je nejaka finta
> (mne neznama), jak se to da udelat, ale na Webu Oraclu je jasne uvedeno, ze
> muze skenovat konkretni URL.
> Jak ale udelat, aby zkontroloval i nam nezname WWW stranky?

*** Hmm.. to je zajimavy pozadavek. Jak by to melo fungovat? Si ty URL
vycuca z prstu? Napada me nekolik reseni:

1) projd nameserver pro .cz a na vsechny zaznamy se zkusi zeptat, jetsli
se ten stroj bavi na portu 80 (celkem prace)

2) zacne nejak nahodne generovat url a zkouset je.. asi nerealny. Proste
nejak to zacinat musi.

Jinak na fulltext pouzivam UDMSarch (http://mysearch.udm.net/), s
cestinousi to poradi. Ale jak by to vydejchalo cely .cz web to fakt
nevim.

Honza

--