Poptavka pro fulltextu

Pavel Tyrner tyrner at czprima.cz
Wed Nov 15 19:54:19 CET 2000

I Vam moc diky za poskytnute informace, moc si jich vazim,
Jedine, co si myslim, ze mne nenadchlo je to, ze zde je toto tema off-topic.
Vedel byste o necem lepsim, nez je cz.net.internet?
Ja tedy ne, ovsem rad si necham poradit.
Kde jinde bych mohl nadnest podobne tema? Vzdyt se to tyka prave internetu!
S uctou a diky
Pavel T.

********