Jake pojitko

Tom Z. Meinlschmidt znouza at kenny.bluetone.cz
Thu Nov 16 08:51:25 CET 2000

Zkuste Lucenta, pouzivame ho jako last mile k zakaznikum a v pohode - mame sice WaveLAN, ale WaveAccess (nebo ted Orinoco ROR/COR) jsou super - umi to hafo veci, i routrovat a delat traffic shaping primo na multipointu.

tm

On Thu, Nov 16, 2000 at 07:14:13AM +0100 Radek Skokan [skokan at lanprojekt.cz] wrote:
> Dobre rano,
> potreboval bych radu. POuzivame bezdratova pojitka BreezeNet jako Point To
> Multipoint, ale neni to prilis spolehlive, technicka podpora distributora
> povi jen "Zkuste novy firmware", no proste hruza.
> Tak chceme pouzit pro zacatek jako hlavni "privod" - coz by melo i uryclit
> provoz, protoze ulehci AccessPointu snad zhruba polovinu prenosu - dat z
> nasi firmy k tem AccessPointum neco jineho. Mame si vybrat mezi Ciscem
> Aironet 340 (k tomu mam k dipozici jen nejaky 3 strankovy PDF) a
> WaveAccessem od Lucentu.
> [...]

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
Datron s.r.o., Vachkova 3008, 470 01 Ceska Lipa, 0425/834 421, f: 834 425
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++