Tabulka zakázaných odesilatelů

Martin Mačok martin.macok at underground.cz
Sun Nov 19 19:14:25 CET 2000

On Sun, Nov 19, 2000 at 06:49:29PM +0100, Pavel Just wrote:
> Používám sendmail a potřebuji vyrobit tabulku povolených odesilatelů.

Co je "povoleny odesilatel"? Jak ho rozeznate? IP/envelope_from?

Spameri vetsinou znaji protokol SMTP a budou to umet obejit ...

> Tabulku povolených příjemců jsem vyrobil přes pravidlo check_rcpt, ale
> jak mohu kontrolovat odesilatele ? (spamera).  Jedná se o interní
> E-mail server, na který uživatelé posílají poštu via SMTP.

Kdyz zjistite, ze vam nejaky interni uzivatel spamuje, tak ho poveste za
kou.. do pruvanu a oni si to priste rozmysli ...
Pokud je ten uzivatel externi, zakazte mu relaying.

Preji hezky den

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok at underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//