Kopie odchozi posty

Martin Mačok martin.macok at underground.cz
Tue Nov 21 10:27:54 CET 2000

On Tue, Nov 21, 2000 at 09:54:38AM +0100, Michaels wrote:

> Ano, zachcelo - jak by se vam libilo, kdyby ve firme o 50 pocitacich
> pripojenych pevnou linkou 64kB a s vlastnim WEB servererm posilalo 25%
> uzivatelu 10MB prilohy typu MPEG, EXE atd ?

To by se mi samozrejme nelibilo, a proto na serveru omezuju maximalni
velikost emailu na 500kB pro postu, ktera jde ven, nebo dovnitr. Big
Brother kvuli tomu nevedu ;-)

> Nejde mi o textovy OBSAH (at si zamestnanci pisou co chteji), ale o
> prilohy ! Nehlede na to, ze nas malem trefil NAVIDAD.EXE !

Tak ted nevim, o co vam jde. Vy chcete jeste navic takto velke emaily
jeste ukladat na disk? A jak s tim souvisi viry?

> Takze jak tedy delat kopie mailu posilanych pres SMTP ?

Sezente si patch na sendmail, napr. tento:
http://home.t-online.de/home/Axel_Reinhold/logall.c

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok at underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >