SMS oskar

Tomas Vasek xvasek at fi.muni.cz
Sun Oct 1 09:55:19 CEST 2000

DD,

ja osobne pouzivam gate.mobil.cz a o vikendech a vecer jsem maximalne
spokojeny. Pres den je to horsi. Vypada to tak, ze si tu zridite email a
pak si u nej nastavite na jake zarizeni ho chcete presmerovat. Takze
Vase SMS adresa je pak vlastne normalni email. Pokud ale funguje (ja se
ted o tom docetl poprve a vyzkousene to nemam)
+420608xxxyyy at sms.klendathu.cz , pak je to jiste mnohem lepsi (snazsi)
reseni.

SMS2Email. Velmi zadana sluzba. Staci poslat SMSku na cislo
+358405174761. Vypada to divne, je to nekde ve finsku, ale funguje to.
Na zacatku zpravy musi byt samozrejme uvedena emailova adresa kam se ma
SMSka dorucit.

ToVa