Pandora, Was: Re: Dotaz-nova NEWS konference

Martin Postulka martin at cerge.cuni.cz
Mon Oct 2 14:17:19 CEST 2000

friend wrote:

>     Jinak je to vec naprosto sqela, jsem rad ze si muze kdokoliv zalozit
> konferenci (sam jsem jedne clenem). Dost tomu fandim. Zadne technicke
> problemi se zatim neobjevily. Nove prispevky jsou distribuovany svizne.
>     Zajimalo by mne, jesti nekdo hlida "zivot" konference. Zdali je
> konference zrusena kdyz tam pul roku nikdo ani nebrnkne atd.

Obavam se, ze ne. To ale neni jedine a ani spolehlive kriterium
zbytecnosti ci nefunkcnosti. Znam kvalitni konference, ktere ozijou
jen po otazce a po prodiskutovani problemu zase usnou. Vic takovych!
Konkretne u Pandory je pouzitelnym voditkem statut v kombinaci s
poctem clenu, poctem prispevku (a samozrejme stupidnosti nazvu).

V zasade nevadi recese, ale to, ze neni odfiltrovatelna. Technicky by
stacilo
filtrovat podle tech viditelnych udaju, tj. poctu prispevku, poctu clenu a
statutu.
Dalsi vyznamna velicina je datum zalozeni. Bohuzel jsem  takovy udaj nikde
nenasel, ale verim, ze v systemu interne existuje.

Tohle volne souvisi i s prohledavanim, ktere mi pripada trochu slabe.
Trefit vystizny podretezec z nazvu nebo popisu, nemusi byt trivialni.
Fultextove prohledavani prispevku by take nebylo marne. Dejanews :-)

Martin Postulka