začátečník

Dan Lukes dan at tiscali.cz
Tue Oct 3 18:34:30 CEST 2000

bruna at p14.mepnet.cz wrote:

> Jsem zacatecnik s  Linuxem. A dostal jsem se do fáze, kdy jsem si asi po
> trech hodinach nainstaloval modem, ale on mi nevytaci.
> Linux mi napíše, ze nelze nalest oznamovaci ton. Ja osobne si myslim, ze je
> to tim, ze se musí zapnout kdesy necekat na oznamovaci ton, ale nevim kde.

	Podle vseho se nejedna o zacatecnicky problem s Linuxem, ale o
zacatecnicky problem s modemem. Pripojte se na seriovy port, kde mate
modem a poslete tam prikaz
ATX3&w
Pokud nemate Linux nastaveny tak, aby s modemem udelal "reset to factory
default (AT&F)" pak to nejspis pomuze.

	Pokud nevite jak se pripojit na seriovy port a pouzivate pro vytaceni
program "ppp" pak je to prikaz "term".

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz
AKA: dan at nic.cz, dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz