Stahnuti souboru s priponou DOC

Tom Z. Meinlschmidt znouza at kenny.bluetone.cz
Wed Oct 4 14:42:07 CEST 2000

Spatne jsem to napsal - slo mi opravdu o nastaveni v prohlizeci, ale jako handler danych mime typu - ze proste pri prichodu application/ms-word se pouzije nejaky plugin nebo se primo otevre word. pokud je tuto nastavene, soubor se otevre, pokud je, b

On Wed, Oct 04, 2000 at 02:38:46PM +0200 Dan Ohnesorg [dan at ohnesorg.cz] wrote:

> No tak tohle neni pravda, plati to jen v urcitych extremnich situacich pri
> pouziti vadnych implementaci HTTP protokolu.
>
> Jaky ma soubor mime typ se nastavuje na serveru a klient se tim
> ridi. Takze odpoved je, nastavte v konfiguraci serveru, ze doc, xls, xlb,
> xlt, dot a podobne jsou application/ms-word, excel a podobne nebo octet
> stream.
>
> zdravim
> dan
>

> --
> DDDDDD
> [...]

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
Datron s.r.o., Vachkova 3008, 470 01 Ceska Lipa, 0425/834 421, f: 834 425
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++