Prosba

jhlbc at post.cz jhlbc at post.cz
Mon Oct 9 07:17:35 CEST 2000

Vážený pane,
jsem laik v hardware a potøeboval bych poradit. Našel jsem tuto adresu v souvislosti s modemem FM 56 VT a proto jsem tu. Vím, že nemáte povinnost mi radit, ale zkusím to.
Mám modem FM 56 VT a rád bych používal k nìmu pøipojená sluchátka s mikrofonem pro program CallCenter. Jak to mám propojit a co mám nastavit, asi dìlám nìco špatnì, nebo slyším druhou stranu, ale druhá strana mne neslyší (a pøitom není hluchá)?
Dìkuji za odpovìï.
J. Havelka

 Pro kazdeho e-mailova schranka zdarma na:
 *** http://POST.CZ