Bez dalsiho komentare

Jan Havlicek havlicek at vse.cz
Mon Oct 9 18:56:22 CEST 2000

To je sspis k placi. nicmene psat postmasterovi na iol jsem uz davno
vzdal. Postmasteruju server, na kterym bezi part konferenci, a kdyz ma
nekdo zapsanou konferu z iol ale pak si ji forwardi jinam, je celkem
problem zjistit, koho mam vlastne vymazat, kdyz se jeho maily vraci.

Reseni smazat vsechny z iolu mi prijde dost drsny, ale mozna ho budu
muset nekdy pouzit.

Honza

--