Re: mail v určitou dobu

Michal Kaspar xkasm08 at vse.cz
Mon Oct 9 20:25:51 CEST 2000

On Mon, 9 Oct 2000, Folvarčný Libor wrote:

> Zdravím!
>
> Hledám nějaký server, který by odeslal určitý mail v určitou dobu na určitou
> emailovou adresu. Konkrétně potřebuju každý den v 18:30 odeslat mail s
> textem "vem si prášek" na mobilní telefon mé přítelkyně. Jestli nechcete,
> abych se předčasně stal otcem, poraďte mi, prosím. :-)

Na tohle by mel stacit jakykoliv planovac spousteni uloh v jakemkoli
operacnim systemu. Ja pouzivam Linux, takze bych zkusil cron.
Jedinym problemem je, aby ten pocitac byl v potrebnou dobu spusteny a
pripojeny k Internetu.
Pokud zadny takovy nemate, zkuste se zaregistrovat treba na
www.egarden.cz. Ziskate ucet na linuxu a tam hrave zaridite vse ostatni.

--
Michal Kaspar

VSE Praha