mail v určitou dobu

Honza Pazdziora adelton at fi.muni.cz
Mon Oct 9 23:55:51 CEST 2000

On Mon, 9 Oct 2000 20:06:46 +0200, Michal Kaspar <xkasm08 at vse.cz> wrote:

> Na tohle by mel stacit jakykoliv planovac spousteni uloh v jakemkoli
> operacnim systemu. Ja pouzivam Linux, takze bych zkusil cron.
> Jedinym problemem je, aby ten pocitac byl v potrebnou dobu spusteny a
> pripojeny k Internetu.
> Pokud zadny takovy nemate, zkuste se zaregistrovat treba na
> www.egarden.cz. Ziskate ucet na linuxu a tam hrave zaridite vse ostatni.

Nicmene pokud jde o takto zasadni aplikaci, ovlivnujici zivot na leta
dopredu, asi by bylo dobre nespolehat se na to, ze mobilni operator si
tu SMS-ku na nekolik hodin necha, a nastavit pritelkyni buzeni primo
na tom mobilu. To ji bude fungovat i bez pritomnosti signalu.

 Honza Pazdziora | adelton at fi.muni.cz | http://www.fi.muni.cz/~adelton/
   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain.
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org