Bez dalsiho komentare

Dan Lukes dan at tiscali.cz
Wed Oct 11 15:30:02 CEST 2000

Lubos Kaspar (Ing. Luboš Kašpar) wrote:

> Osobne bych rozlisovani povazoval za kontraproduktivni, nebot zkusenost
> ukazuje, ze leckde ruzni snazivci obcas konvertuji pismena na velka nebo
> naopak, popr. definuji zdrojove SMTP-adresy velkymi pismeny ap., takze by
> s tim asi byly jen problemy. Zna snad nekdo nejaky "system", kde by byly

	Vsak ony to take sendmaily (nejrozsirenejsi MTA) berou bez senzitivity.
Nicmene, spolehnout se na to (prave kvuli platnym definicim) neda.

> Mne se teda zda, ze adresa postmastera je tak dulezita, ze by cilove
> schranky mely byt pod uzivateli, kteri maji v miste schranek "quota
> unlimited". Popsany pripad je skutecne horce komicky. I tak samozrejme

	No, chtel jsem jen rict, ze schranka je vzdy "limited" - bud z
administrativnich nebo z hardwarovych duvodu, takze odmitani posty z
duvodu preplnenosti neni ani pro tuto adresu vylouceno. I kdyz se
skutecnost zapise do LOGu a spravce se ji dozvi, muze vyresit problem
jen pokud se jedna o lenost postmastera. Pokud se jedna o DoS utok,
zvetseni disku nastup problemu jen oddali a dobre zorganizovanemu DoS
utoku se prakticky nelze branit -  bez ohledu na kvality spravce.

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz
AKA: dan at nic.cz, dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz