Problemy z volanim pres modem

Martin Zhor zhor at seznam.cz
Thu Oct 12 23:03:19 CEST 2000

Dobry den,
hledam na Internetu program pro telefonovani pres modem. Myslim pro normalni
volani pomoci vytoceni cisla ucastnika a za normalni telefoni poplatky (ne
tedy pres Internet).

Ve Windows existuje jednak telefon (uplne na nic) a pak Hyperterminal kde
vytocite cislo pomoci AT prikazu (atdt). Ale tonto program me sice spoji s
volany clovekem a dokonce o slisim ve sluchatkach zapojenych do modemu ale
on uz neslisi me a jeste ktomu se do toho porad oziva nejake providelne
pipani (asi provni minutu).

Mozna jestli nekdo rozumi dobre AT prikazum ze staci napsat neco a bude to
vpohode.

Diky za odpoved

Martin Zhor
zhor at seznam.cz