alternativni postovni klient

Bohumil Chalupa bochal at met.mff.cuni.cz
Fri Oct 13 10:27:37 CEST 2000

On Fri, 13 Oct 2000, Jan wrote:

> Neznate prosim nekdo nejakeho mail klienta pro W98/2000 misto Outlooka,
> Outlooka Expres.
>
> Neco ve stylu MS Exchange. Jde mi hlavne o to aby to bylo shareware a umelo
> to vzdalenou postu nic vic.
>
> za nasmerovani spravnym smerem dik

Pouzivam Pine. Existuje pro Wokna, Unixy, starsi i pro dos, a vypada ve
vsech skoro stejne. Vyhoda: muzete ji pouzivat ze svych oken a kdyz
odjedete do ciziny, lognete se na vas postovni server a spustite si ji
tam, v terminalovem okne.

ftp://ftp.cac.washington.edu/pine/

resp.

ftp://ftp.cac.washington.edu/pine/pcpine/

Okenni pine potrebuje, aby na postovnim serveru bezel IMAP server,
ale to tam snad mate. Pokud ji spustite primo na postovnim serveru,
IMAP nepotrebuje.

BoChal.