alternativni postovni klient

Dan Ohnesorg dan at ohnesorg.cz
Sat Oct 14 19:31:14 CEST 2000

On Sat, 14 Oct 2000, Jan Havlicek wrote:

> Okenni Pine si neumi poradit s maily v ISO 8859-2

Ja bych rekl, ze ted uz jo. Spusti si display filter a melo by to jit OK,
protoze ten filtr si pise clovek sam, takze ho napise jak je potreba.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Marketing:
 My spotrebitele nezneuzivame. Delame jenom to, ze je podrzime
 dokud je nezneuziji prodavaci.