Nefungujici POST.CZ?

Pragueman pragueman at volny.cz
Tue Oct 17 01:03:18 CEST 2000

Zdravim,
pro e-maily pouzivam na svem PC Outlook Express 5.0. Mam taky
e-mailovou schranku na post.cz. Natavene mam: POP: pop3.post.cz, SMTP:
smtp.volny.cz (muj poskytovatel pripojeni na internet). Myslim, ze tak
je to spravne, aspon tak jsem to nastudoval, dle navodu a dostupnych
prirucek. Nejakou dobu to fungovalo, pak prestalo. Psal jsem na help
desk post.cz. Odepsali, ze chyba je u nich a ze technici na tom
pracuji a bude to odstranene. Pak to zase par tydnu fungovalo a ted to
zase nefunguje. Hlasi mi to chybu na pop3post.cz s tim, ze mi nejde
stahnout Outlookem posta. Nemohu ji tedy cist offline. Platim
pripojeni. Psal jsem na help desk post.cz opet, ale (aspon dosud mi
neodpovedeli). Delam neco spatne, nebo je zase chyba ne jejich strane?
To je tak post.cz problemovy a poruchovy - vypadky kazdy mesic? Delam
s internetem teprve druhy mesic. Muze mi nekdo poradit nebo napsat sve
zkusenost s post. cz. Uz bych si zmenil e-mailovou schranku treba na
seznam apod., ale natiskl jsem vizitky a nechce se mi vyhazovat dalsi
penize.
Dik