Re

Pragueman pragueman at volny.cz
Wed Oct 18 01:19:32 CEST 2000

Zdravim.
Díky za objasnení i souvislostí. Paradox je, ze na post.cz jsem
zalozil svuj "oficiální" inail s jménem a príjmením pro solidní kontak
a proto dal i na vizitky. Firma, která mi instalovala hardware a
registrovala jako uzivotale u volny.cz mne natolik podesila ve veci
bezpecnosti a ochrany soukromí a doorucovala neuzívat bezne na
internetu své pravé jméno, ze jsem registrován pod prezdívkou - nickem
(pragueman). Volny poskytl i e.mailovou schránku, ale pod tímto nikem,
coz nemohu v normálním zivote pouzívat (i kdyz jsem jen bezný uzivatel
a pohybuji se mimo pocítacový svet). Volny je ale ovsem taky beplatný,
tedy freemail? Omlouvám se, ale ani neznám zádný "solidní" tedy
placený e.mail. Jestli toho nechci moc, mohl byste mi dát nejaký typ.
Hotmail je taky bezplatný. Prinejmensím do budoucna az dám tisknout
nové vizitky :-)
( PS:Pritom jsem si vsiml, ze napr. i v této news bezne lidé
zverejnují jméno, telefony i adresy? Omlouvám se, snazím se rychle
ucit a odpozorovat co se dá, vlastne "otravuji" poprvé s tím post.cz,
protoze mne to dost vydesilo - nemoznost dostat se k "pracovní -
úrední" své posty)

Zdravim
Pragueman

"Dan Ohnesorg" <dan at feld.cvut.cz> píse v diskusním príspevku
news:200010170752.JAA91267 at ns.felk.cvut.cz...

Delam

> Predevsim si musite uvedomit, ze freemaily jsou urcene pouze na
> hrani. Tam maji konta studenti a lide, kteri pouzivaji internet jen
tak na
> okraj, jako zabavu.
>
> Pro jakekoliv profesionalni pouziti je freemailova adresa
handicapem. >